ISO 20671-1:2021

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ٢٣ نوفمبر ٢٠٢١

Brand evaluation — Part 1: Principles and fundamentals

ملفات الوثيقة ISO 20671-1:2021

الإنجليزية 12 صفحات
الإصدار الحالي
81.4 USD

مجال الوثيقة ISO 20671-1:2021

This document specifies the fundamentals and principles for brand evaluation, including an integrated framework for brand evaluation containing necessary brand input elements, output dimensions and sample indicators.

This document can be used in internal and external brand evaluation.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
YSMO GSO 150-2:2020
GSO 150-2:2013 
لائحة فنية يمنية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
YSMO GSO 2055-1:2020
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية يمنية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 16408:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Dentistry — Oral care products — Oral rinses
ISO 16383-1:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Geotechnical investigation and testing — Laboratory testing of rock — Part 1: Determination of water content
ISO 2361:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Electrodeposited nickel coatings on magnetic and non-magnetic substrates — Measurement of coating thickness — Magnetic method
ISO/TS 6226:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Health informatics — Reference architecture for syndromic surveillance systems for infectious diseases